جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

خارگ : میلاد محمدی ، رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ با صدور پیامی ۱۴ تیرماه سالروز تاسیس شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خارگ میلاد محمدی ، رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ با صدور پیامی ۱۴ تیرماه سالروز تاسیس شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:


بی تردید خدمتگزاری بی منت به مردم شریف ایران اسلامی و فراهم نمودن امکان مشارکت حداکثری آنها در اداره امور جامعه از جمله آرمان های والا و دستاوردهای بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شهرداری ها و دهیاری ها نقش بسزایی در این خصوص دارند.
شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی همواره در خدمت به اقشار مختلف مردم مطرح و مورد توجه بوده اند که با تنوع ارائه خدمات آنها در مسیر خدمتگزاری به مردم قابلیت ها و ظرفیت های قابل ملاحظه داشته اند.
چهاردهم تیرماه به نام (روز شهرداری و دهیاری)فرصتی مغتنم است تا از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جناب آقای مهندس بحرینی شهردار جزیره خارگ که در سنگر خدمت رسانی به جامعه شهر خارگ هستند تقدیر شود.اینجانب ضمن تبریک وگرامی داشت این روز از زحمات بی شائبه پرسنل خدوم و همیشه در صحنه شهرداری خارگ که در توسعه، عمران و آبادانی شهر خارگ تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

کد خبر 47552

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار