جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
اتاق خانم ها و آقایان در ادارات باید جدا باشد/ با هیچکس شوخی ندارم، هر مدیری کوتاهی کند عزل خواهد شد

فرماندار بوشهر گفت: ما با هیچکس و هیچ مدیری در حوزه عفاف و حجاب تعارف نداریم و باید اتاق خانم ها و آقایان در کلیه دستگاه‌های اجرایی جدا باشد و هیچ همکار خانمی نیز نباید در شورای اداری شهرستان بوشهر بدون چادر حضور یابد، هر مدیری که کوتاهی کند بینی و بین الله او را عزل خواهم کرد.

به گزارش خارگ آنلاین: صالح رحیمی در شورای اداری شهرستان بوشهر ضمن تبریک گرامیداشت روز قلم و روز دهیاری و شهرداریها اظهار داشت: ما با هیچکس و هیچ مدیری در حوزه عفاف و حجاب تعارف نداریم و باید اتاق خانم ها و آقایون در کلیه دستگاه‌های اجرایی جدا باشد و هیچ همکار خانمی نیز در شورای اداری شهرستان بدون چادر نباید حضور یابد.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه دشمن در مقوله عفاف و حجاب در حال تلاش جهت منحرف کردن جوانان و نسل جدید می باشد، عنوان داشت: حجاب به عنوان دستاویزی برای دشمنان ما قلمداد شده و در حال سوء استفاده از جوانان می باشند، هیچ کشوری دلش برای دختران و پسران ما نسوخته است و دشمن نیز تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد فساد و فحشا در جامعه ما کرده است.
وی با بیان اینکه با هیچکس شوخی ندارم و هرکس می خواهد از من شکایت کند برود شکایت نماید، عنوان کرد: استانداران در این مقوله پای کار آمده اند و هر مدیری که در خصوص عفاف و حجاب کوتاهی کند بینی و بین الله او را عزل خواهم کرد و تعارفی با هیچ کس ندارم.
صالح رحیمی خاطر نشان کرد: ما اجازه نمی‌دهیم دشمن بخواهد از این حوزه سوء استفاده نماید و حجاب بانوان بدین گونه باشد چرا که در این کشور شهید داده و خون داده ایم.
وی عنوان داشت: من به عنوان فرماندار شهرستان بوشهر روی این مقوله جهت دفاع از ارزشهای دینی ایستاده ام و از همین رو ابتدا از خودمان شروع کرده ایم و بعد دستگاه‌های اجرایی را مقید نموده و به اصناف خواهیم رفت و سپس به یاری حق در جامعه به اصلاح خواهیم پرداخت.

 

فرماندار بوشهر گفت: سرکار خانم سعیدی از فعالین عفاف و حجاب را به عنوان مشاور گذاشته ام که تیمی تشکیل دهد و در این خصوص همکاری و هماهنگی های لازم را انجام دهد.
وی فضای اداری را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید در جلسه بعدی شورای اداری، تمامی همکاران اداری چه مرد چه زن باید جدا باشند و سپس در خصوص عفاف و حجاب به بحث و گفتگو بپردازیم تا این مشکل مرتفع شود.
در این نشست مریم سعیدی به عنوان مشاور افتخاری امور عفاف و حجاب بانوان فرمانداری بوشهر، محمد جعفر پور به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانداری و قاسم خواجه به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری منصوب شد و از زحمات مسعود شیرافکن معاون پیشین فرماندار نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 47553

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار