پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
پیام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خارگ به مناسبت روز شهرداری‌ها

خارگ : دکتر محسن واعظ زاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خارگ در پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت

به گزارش خارگ آنلاین دکتر محسن واعظ زاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خارگ در پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رشد گسترده پدیده شهرنشینی، همراه با نگاه اولویت دار دولت به موضوع عمران روستایی بیش از پیش اهمیت نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور را نمایان کرده تا به مدد تلاش و همت کارکنان خدوم این دو نهاد شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح زندگی و توسعه رفاه و آسایش عمومی در مناطق شهری و روستایی باشیم.

رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و امیدآفرینی در میان مردم، می‌طلبد تا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیش از پیش پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق شهری و روستایی باشند. از سوی دیگر اقدام اثرگذار دولت در جهت هدفمندی و مردمی‌سازی یارانه ها، نقش اثرگذار نهادهای مزبور به منظور تحقق سیاست‌های دولت را دو چندان می‌کند.

 

۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، و دهیاری‌ها است، که ضمن گرامیداشت این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری‌ جزیره خارگ تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم و توفیق روز افزودن و سلامتی آن‌ها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

امید که با تلاش و پشتکار شما، شاهد اعتلای جزیره خارگ بوده و در این راستا الگوساز برای کشور و منطقه باشید

کد خبر 47555

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار