پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
پیام تبریک امام جماعت مسجد امیر المومنین (ع) جزیره خارگ به مناسبت چهاردهم تیر ماه، شهرداریها

خارگ : حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) با صدور پیامی، 14 تیر ماه روز شهرداری ها را به دست اندرکاران مدیریت شهری جزیره خارگ تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خارگ آنلاین حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) با صدور پیامی، 14 تیر ماه روز شهرداری ها را به دست اندرکاران مدیریت شهری جزیره خارگ تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

    نامگذاری 14 تیر به عنوان روز "شهردارو دهیار" اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی ، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
     بی تردید نامگذاری یک روز در تقویم کشوری بدین نام، نشان دهنده شان، منزلت و نیز جایگاه ویژه  شهردار و دهیار در حوزه مدیریت  شهری و روستایی، ایجاد محیط امن و توام با آرامش برای شهروندان به واسطه خدمات مطلوب و بی منت بوده و آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری را بهمراه خواهد داشت.
     دهیاران و شهرداران به عنوان نمایندگان دولت و خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

      اینجانب ضمن تقدیر از خدمات خالصانه، بی‌منت و شبانه‌روزی مهندس شعيب بحرینی شهردار جزیره خارگ از تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و روستائی کشور، این روز فرخنده را به شهرداران و دهیاران محترم شهرستان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین  در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

کد خبر 47557

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار