یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
۷۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی مشهد بستری شدند
مشهد ـ مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار جدید در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در دو روز اخیر موردی از فوت ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش نشده است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: طی یک روز گذشته ۲۳۸ بیمار جدید در بخش‌های سرپایی و بستری در مناطق زیر پوشش شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۳۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه روند افزایشی یافته است، افزود: افزایش مشارکت عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت واکسن می‌تواند در جلوگیری از مواجهه با پیک کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن مؤثر باشد.

پهلوان کاشی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند تاکید کرد: عموم مردم در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک به کرونا، به مراکز جامع سلامت منتخب و کلینیک‌های درمانی سطح یک مراجعه کنند.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان ا ینکه تمامی مراکز آزمایشگاهی و منتخب کرونا آماده ارائه خدمت هستند گفت: از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۳۸ هزار تست در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است که از این تعداد ۵۰۴ هزار و ۵۹۵ نفر مبتلا به این ویروس بوده و تحت درمان‌های سرپایی و بستری قرار گرفته‌اند.

کد خبر 47613
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار