جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
نشست صمیمی پیشکسوتان فوتبال خارگ با اعضای شورای اسلامی شهر

خارگ : در نشست مشترک و صمیمانه پیشکسوتان فوتبال خارگ با اعضای شورای اسلامی که در دفتر شورای اسلامی شهر انجام شد پیشکسوتان فوتبال از دغدغه های خود در حوزه ورزش گفتند و خواستار حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری از حضور این تیم در لیگ برتر استان شدند.

به گزارش خارگ آنلاین : در این دیدار رییس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تاکید بر حمایت از ورزشکاران به ویژه پیشکسوتان و مدال آوران گفت : در شورای اسلامی شهر عزم جدی جهت حمایت از اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران وجود دارد و نمونه بارز آن حمایت از هئیت های ورزشی و ورزشکاران می‌باشد که در روز های اخیر شاهد کمک های مالی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر به این عزیزان بودیم.

 

وطن دوست با اشاره به اینکه حمایت از ورزش یعنی حمایت از سلامت جامعه است گفت : حمایت از ورزشکاران به ویژه ورزش های همگانی باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امید در جامعه شده و از طرف دیگر سبب جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد خواهد بود.

 

رییس شورای اسلامی شهر در خصوص حمایت از حضور تیم پیشکسوتان فوتبال در لیگ استان نیز گفت : با توجه به امکانات و در حد بودجه شهرداری حد اکثر حمایت را از حضور این عزیزان در لیگ برتر استان خواهیم کرد.

کد خبر 47629

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار