سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
نشت صمیمی رییس اداره کار خارگ در جمع کارگران پایانه های نفتی

خارگ : رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خارگ در جمع کارگران شرکت پایانه های نفتی ایران گفت تشکلات کارگری بسیاری از موانع و مشکلات کارگری و کارفرمائی را برطرف و موجب جهش و رونق تولید می گردد

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خارگ در جمع کارگران شرکت پایانه های نفتی ایران گفت تشکلات کارگری بسیاری از موانع و مشکلات کارگری و کارفرمائی را برطرف و موجب جهش و رونق تولید می گردد .

 

بنا به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خارگ ماشااله دوستان با تاکید بر اهمیت و نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه گفت باید حس تعهد کاری ، ایجاد صمیمیت در بین این دو قشر تاثیرگذار کشور تقویت شود .

 

دوستان بیان داشت چرا که دغدغـه های کارگـری ، دغدغه های کارفرمایـی نیز محسوب می شود . لذا نقش تشکلات کارگری در پیگیری مشکلات کارگران انکار ناپذیر و موثر است چون با پیگیری اعضا تشکلات کارگری بسیاری از مشکلات کارگران در جوی صمیمی با کارفرمایان حل و فصل می گردد و از این طریق حجم اختلافات کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف و قضایی کاهش می یابد . چون این امر باعث بالا رفتن کیفیت کار ، حفظ و موجودیت کارگاه و امنیت شغلی کارگران را در پی دارد به حمداله از سال 1394 تا کنون تعداد 18 تشکل کارگری اعم از شورای اسلامی کار ، انجمن صنفی کارگری ، انجمن صنفی کارفرمایی و نماینده کارگران در سطح کارگاه های مشمول قانون کار در جزیره خارگ تشکیل و شاهد همکاری خوبی از طرف آن ها در طول این مدت می باشیم .

 

جزیره خارگ در 76 کیلومتری شمال غربی بوشهر دارای یازده هزار کارگر بیمه شده به دلیل استقرار مهم ترین پایانه های صادرات نفت جهان ، شرکت نفت فلات قاره و پتروشیمی از جایگاه استراتژیک برخوردار است .

کد خبر 4890

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار