جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
انحلال شورا دوای درد مردم نیست/ مسؤولان در تصمیم خود تجدیدنظر کنند

امام‌جمعه شهر آب‌پخش گفت: محکمه‌ای که شاکی و متاشکی هر دو در آن نباشند، محکمه‌ عادلانه‌ای نیست و تصمیم نامعقول انحلال شورای این شهر، دوای درد مردم شهر آب‌پخش نیست.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در خصوص رأی هیئت حل اختلاف استان مبنی بر انحلال شورای شهر آب‌پخش اظهار داشت: طرح پیشنهاد انحلال شورای اسلامی شهر آب‌پخش را از گوشه و کنار شنیده‌ایم انگار آقایان مسؤول دوباره بحث انحلال شورای شهر آب‌پخش را مطرح کرده‌اند.

امام‌جمعه شهر آب‌پخش افزود: اگر این موضوع صحت داشته باشد، خدمت آقایان عرض می‌کنم که محکمه‌ای که شاکی و متاشکی هر دو در آن نباشند، محکمه‌ عادلانه‌ای نیست و این تصمیم نامعقول دوای درد مردم شهر آب‌پخش  نیست.

رضایی تصریح کرد: مسؤولان ظاهراً درک نکرده‌اند که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی  و اتفاقی که بعد از اصلاح قیمت بنزین رخ داد، جامعه و مردم این منطقه چه وضعیتی دارند و اصلاً در شرایط فعلی انجام چنین کاری به صلاح نیست.

وی بابیان اینکه باید در خصوص انحلال شورا تجدیدنظر شود، خطاب به  مسؤولان تصریح کرد: شما را مسؤول عواقب این تصمیم می‌دانم و امیدوارم تجدیدنظر لازم را نسبت به این تصمیم طرح انحلال شورای اسلامی شهر آب‌پخش  انجام شود.

 امام‌جمعه آب‌پخش ضمن تقدیر از فرمانده کلانتری شهر آب‌پخش در مدت حضور در بخش آب‌پخش و دستگیری سارقان برگ سبز وسط نخیلات، با ابراز گلایه از کشاورزان این شهر گفت: متأسفانه برخی از همشهریان پس از پیگیری و بازداشت سارقین، به‌راحتی به آزادی این سارقان رضایت دادند و فقط چهار نفر پیگیر موضوع بودند!

خطیب جمعه شهر آب‌پخش وی افزود: باید با چنین افرادی برخورد شود تاکسی جرات دست‌درازی به مال مردم و کشاورزان را نداشته باشد.

کد خبر 49

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار