شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
دانش‌آموزان بوشهری در مسابقات قرآن و عترت خوش درخشیدند
بوشهر- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان این استان موفق به کسب سه رتبه برتر بخش پژوهشی چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقدوست صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۴ رشته و گرایش و در سه مرحله مدرسه، شهرستان، منطقه و استانی و با حضور دو هزار دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار شده است.

وی افزود: رشته‌ها و گرایشات مسابقات شامل قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و ویژه، اذان و مداحی در بخش آوایی و مفاهیم، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در بخش پژوهشی است.

حقدوست عنوان کرد: ۷۳ نفر از نفرات برتر استانی به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند که از این تعداد ۱۰ دانش آموز موفق به راهیابی به مرحله نهایی بخش پژوهشی مسابقات شدند.

وی ادامه داد:.مقام سوم مسابقات در رشته‌های صحیفه سجادیه و انشای نماز به ترتیب به فرزانه بابا حسنی دانش‌آموز پایه یازدهم دبیرستان همای سعادت شهرستان گناوه در رشته صحیفه سجادیه و نرجس بازیاری دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان اشراق شهرستان دشتی رسید.

حقدوست ادامه داد: علی صابری دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان علامه طباطبایی شهرستان دشتی موفق به کسب رتبه چهارم در رشته احکام شد.

وی در پایان گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شده است.

کد خبر 49582
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار