پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
جزیره استراتژیک خارگ برای دشمنان انقلاب اهمیت زیادی دارد

سخنگوی سپاه در گفت و گو با خبرگزاری خارگ آنلاین در جزیره مقاوم خارگ گفت: جزیره استراتژیک خارگ برای دشمنان انقلاب اسلامی اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین ، سردار رمضان شریف اظهار کرد: در جغرافیای کشور ما بعضی از مناطق دارای حساسیت ویژه ای هستند که جزیره خارگ یکی از این مناطق حساس است.

وی افزود: این جزیره استراتژیک برای دشمنان انقلاب اسلامی اهمیت فراوانی دارد و دشمن در واقع تصورش این است که اگر بتواند کشور را به مرحله ای برساند که بتواند از این منبع درآمد به مرحله ای برساند که نتواند درآمد نفتی داشته باشد میتوانند به اهداف پلید خودشان دست یابند،و مهم ترین آن ایجاد شورش در داخل کشور می باشد.

سردار شریف با بیان اینکه :صدام و مشاوران اونیز همین تصور را داشتند و بخاطر همین تصور حملات بسیار سنگین و متعدد و مداومی علیه این جزیره در زمان جنگ تحمیلی داشتند و نیت آنها این بود که با تخریب زیر ساخت های نفتی و پایین آوردن روحیه جهادی نیرو های بسیجی به اقتصاد مملکت آسیب برسانند و در این تلاش بودند که کشتی های خارجی و مشتریان نفت را از خرید نفت  منصرف کنند.

سردار افزودند :باید قدر دان شهامت کسانی که در بمب باران ماندند و مقاومت کردند در جزیره ،به ویژه کسانی که در مناطق تاسیسات نفتی بودند باشیم.

سردار شریف در پایان گفت:ما باید تاریخچه مبارزه و آن مقاومت در برابر حملات شدید دشمنان را برای نسل های جدید در قالب های مختلف به ویزه دانش آموزان و دانشجویان جزیره و استان بوشهر و هم در سطح ملی ترسیم کنیم که نسل جوان ما بدانند در چه شرایطی نسل های قبل و پدران آن ها توانسته اند این نقطه اقتصادی کشور را حفظ کنند.

کد خبر 5

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار