جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
میزان تحقق اعتبارات مصوبات سفر رئیس‌جمهور به بوشهر ۱۱۷ درصد است
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور میزان تحقق اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به بوشهر را ۱۱۷ درصد عنوان کرد و گفت: تلاش جدی برای تامین کل اعتبارات پروژه‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی سه‌شنبه شب در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: اجرای مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و امروز بازدیدهایی را از این طرح‌ها داشتیم.

وی میزان تحقق مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به بوشهر را ۱۱۷ درصد عنوان کرد و ادامه داد: تلاش شده که تا پایان سال جاری همه اعتبارات این مصوبات تخصیص یابد و شاهد رفع مشکلات استان باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تعداد کل مصوبات سفر به بوشهر را حدود ۱۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: طرح ریلی بوشهر - شیراز - عسلویه از تأکیدات رئیس جمهور است که ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتری نفت برای تکمیل این پروژه تأمین شده است.

مرتضوی تاکید کرد: دولت سیزدهم چند برنامه محوری در سطح کلان کشور دارد که یکی از آنها، سفرهای استانی دولت و نظارت میدانی بر اجرای مصوبات است.

وی افزود: دولت در حوزه احداث مسکن شهری و روستایی زمین مورد نیاز برای تعهدات چهار ساله را تأمین کرده و عملیات اجرایی بیش از ١٢ هزار واحد مسکونی و شهری نیز آغاز شده است که این واحدها تا پایان سال جاری باید به ٢۵ هزار واحد برسد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: در حوزه آبزی‌پروری و توسعه شهرک‌های صنعتی اقدام مؤثری در استان صورت گرفته که این به کاهش نرخ بیکاری در این استان کمک کرده است.

کد خبر 50787
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار