جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
دشمنان انقلاب دنبال ضربه زدن به امنیت کشور هستند
بوشهر- امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان قسم‌خورده این انقلاب به دنبال موضوعاتی هستند تا با تخریب و آشوب به امنیت کشور ضربه زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مقاومت عامل دفاع و پیشرفت است.

امام جمعه بوشهر افزود: در دوران دفاع مقدس حضور سرداران، رزمندگان و حمایت‌های مردم و با عنصر مقاومت و رهبری امام راحل حماسه‌ای آفریده شد که در تاریخ اسلام و ایران و جهان همیشه ماندگار خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اساس حرکت نظام بر اساس جوهره مقاومت، دانش، مدیریت و جهاد برای تمدن آفرینی اسلامی است بیان کرد: دفاع مقدس کتابی است برای آموزش دفع بحران‌ها و کسب پیروزی و موفقیت به همین خاطر باید در تهاجم‌های فرهنگی اقتصادی و سیاسی از دفاع مقدس درس گرفت و مقاومت را سرلوحه کار قرار داد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: حادثه درگذشت خانم امینی حادثه‌ای تلخ است و تمام مسئولان ارشد نظام هم در این رابطه اقدام لازم و قانونی را انجام داده‌اند و می‌دهند تا جایی که رئیس‌جمهور شخصاً این مسئله را پیگیری نموده است.

وی با اشاره به اینکه روشن شدن ابعاد این ماجرا خواسته عموم مردم است افزود: همه به دنبال برخورد قانونی بعد از کشف حقایق این مسئله هستند، اما دشمنان قسم‌خورده این انقلاب به دنبال موضوعاتی هستند تا با تخریب و آشوب به امنیت کشور ضربه زنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: اگر امنیت در یک جامعه باشد آن جامعه در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد و در غیر این صورت تمامی امور در سایه ناامنی به درستی انجام نمی‌شود.

وی گفت: آنچه امروز در جامعه شاهد هستیم دستمایه قرار دادن اعتراض مردم و موج سواری دشمنان است برای رسیدن به اهداف پریشان به نوعی که توهین به مقدسات، سوزاندن پرچم کشور که نماد عزت و سربلندی یک آب و خاک است، تخریب اموال عمومی آسیب زدن به نیروهای نظامی و انتظامی و توهین به مردم و زنان محجبه زمینه‌ای شده برای ناامنی در جامعه که دشمنان تلاش می‌کنند با آن ایران را به سمت حوادث تلخ کشورهای منطقه سوق دهند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت بوده و با این حادثه شدیدترین هجمه‌ها علیه نیروی انتظامی شکل گرفت. به این دلیل که نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است، دشمنان به دنبال تضعیف این نیروی حافظ امنیت هستند.

خطیب جمعه بوشهر گفت: دشمنان بدانند آن اشتباه بزرگی که جامعه در حکومت امیر المومنین مرتکب شد و با تهاجم فرهنگی سیاسی توانستند مردم را از ولایت جدا کنند و بعد به مردم ضربه بزنند، ما مرتکب نخواهیم شد و با عبرت‌های سیاسی تاریخ اسلام و ایران و معرفت و دانش دینی تا زنده‌ایم حریم مقام معظم رهبری را حفظ خواهیم کرد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه افزود: آمریکا با داشتن بمب اتمی حادثه تلخ هیروشیما چگونه می‌تواند خود را حامی حقوق بشر عنوان کند.

آیت الله صفایی بوشهری با تقدیر از بیانات روشن گرانه، بصیرتی و عدالت خواهانه رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل گفت: رئیس جمهور در این سخنرانی به خوبی نشان داد که ماهیت واقعی استکبار جهانی چیست و تحریف، انحراف و وارونه جلوه دادن در جوهره‌ی این جرثومه‌های پلید است.

وی به نشان دادن عکس سردار شهید سلیمانی توسط رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: نشان دادن عکس سردار سلیمانی توسط رئیس جمهور در سازمان ملل نشان داد که جنایت کار چه کسی است و با این حرکت خواهان محاکمه قاتلان سردار سلیمانی شد.

کد خبر 50844
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار