یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
خطای دشمن با اقتدار نیروهای مسلح پاسخ داده می شود
بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: دشمنان اقتدار نیروهای مسلح را دیدند و اگر در آینده بخواهند خطایی انجام دهند عواقب آن را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده صبح شنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی تنگستان به مناسبت هفته نیروی انتظام ضمن تبریک آغاز امامت ولی عصر (عج) و هفته نیروی انتظامی بیان داشت: در جنگی که از ابتدای انقلاب تا به امروز با تمام توان دشمن به پای این جنگ بوده و این نظام هم با تمام توان برای دفاع از امت، اسلام، قرآن و پرچم در جای جای این مملکت برای دفاع از حریم ولایت، جان و مال آبرو و خون داده است وظیفه اسلامی که به سر منزل رساندن این انقلاب است تا به انقلاب امام عصر (عج) متصل شود.

امام جمعه اهرم بیان کرد: در وقایع اخیر هم شاهد بودند که شبکه‌های ماهواره‌ای و همه کانال‌های معاند و ضد انقلاب تبدیل به اتاق عملیاتی برای ضربه زدن به انقلاب، قرآن، پرچم و حیثیت نظام شدند.

وی افزود: نیروی‌های جان بر کف که در این صحنه‌ها توانستند آنچه به عنوان وظیفه بود انجام دهند که جای تقدیر و تشکر است.

پهلو زاده ادامه داد: شرق و غرب مادی در این چند روز و بیش از چند دهه‌ای که دشمن برای ضرب زدن به انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است و در گام اول و دوم انقلاب دشمن با تمام توان در میدان حضور دارد اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی و نیروهای انقلاب مایه سربلندی و پیروزی آن بوده و خواهند بود.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران قدرت مند اما مهربان و با گذشت و حتی مظلوم بوده است، در این در وقایع اخیر دیدیم چه نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و مردم مظلوم بودند اما آن اقتدار نیروهای مسلح را دیدند و اگر در آینده بخواهند خطایی انجام دهند عواقب آن را خواهند دید.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در در زمان جنگ تحمیلی و چه با آمریکا حتی یک تیری هم اول شلیک نکرده آنچه انجام داده دفاع از خود بوده که ضربه متقابل محکم فرود آورده است.

کد خبر 51211
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار