دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
وضعیت کرونایی ۱۹ شهرستان استان فارس زرد شد
شیراز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هیچ شهری در استان فارس دارای وضعیت قرمز کرونایی نیست، گفت: هم اکنون ۱۹ شهرستان فارس در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر وحید حسینی با اشاره به وضعیت نارنجی در دو شهرستان اوز و سرچهان افزود: وضعیت شهرستان‌های شیراز، ارسنجان، استهبان، پاسارگاد، بیضا، بوانات، خرامه، خرم بید، خَفر، خُنج، داراب، رستم، سپیدان، فسا، کوه چنار، لارستان، جویم، نی ریز و ممسنی نیز در حالت زرد قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین وضعیت ۱۶ شهرستان اقلید، آباده، بختگان، جهرم، زرین دشت، زرقان، سروستان، کازرون، قیروکارزین، فیروزآباد، فراشبند، کوار، گراش، لامرد، مرودشت و مهر نیز در نقشه رنگبندی کرونایی استان، به رنگ آبی است.

او همچنین از کاهش آمارهای کرونا در فارس خبر داد و افزود: در شرایط کنونی نیز نیاز است هوشمندانه عمل کرده و این کاهش آمارها باعث نشود که مردم استان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بی توجه باشند؛ به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای باید همچنان با رعایت بهداشت فردی و شیوه نامه‌های بهداشتی مرتبط با کرونا، در حفظ و ارتقای سلامت خود کوشا باشند.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به آغاز فصل سرما و احتمال افزایش موارد ابتلاء به آنفلوآنزا در سطح جامعه، از مردم خواست در صورت مشاهده علائم مشابه سرماخوردگی به پزشک مراجعه کنند.

کد خبر 51214
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار