شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
پروژه‌های حوزه راه در تنگستان با سرعت بیشتری اجرایی شوند
بوشهر- فرماندار تنگستان با اشاره به مسیرهایی که در حال حاضر برای اجرا مصوب شده است گفت: انتظار می‌رود این مصوبات با سرعت بیشتری اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل راهداری استان بوشهر اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهرستان تنگستان این است که از همه جهات خود و با چندین مسیر به شهرستان‌های دیگر استان متصل می‌شود.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه اهمیت راه به اندازه اهمیت معیشت و مساله آب است، بیان کرد: مشاهده می‌شود که در گذشته در برخی نقاط، جاده‌ای تأسیس شده که بار ترافیکی آنچنان نداشته یا منطقی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: جاده اهرم به فراشبند نیز خطرات زیادی در فصل بازندگی داشته و مرتباً ریزش می‌کند و شخصاً در وزارت‌خانه برای تأمین اعتبار این مسیر پیگیری کردم.

مقام عالی دولت در تنگستان تصریح کرد: اگر کار بر اساس برنامه مشخص و مدون جلو برود، می‌شود در سه سال باقی مانده دولت با اولویت یک سری برنامه‌ها را راحت‌تر و مشخص‌تر پیش برد، اگر یک افق مشخص داشته باشیم، می‌توانیم کارهای کامل‌تری انجام دهیم.

لطفی ضمن اشاره به اینکه در تصادفات رانندگی مردم غالباً وضعیت فیزیکی جاده‌ها را می‌بینند، یادآور شد: در بخش استانداردسازی جاده‌ها در تنگستان، در امکانات لازم و کافی مانند علائم، تابلوها و چراغ‌هایی که در جاده نصب می‌شود، کمبود داریم و انتظار می‌رود در تأمین امکانات راهداری همکاری بیشتری با شهرستان شود.

فرماندار تنگستان خبر داد: مسیرهایی که در حال حاضر مصوب شده که اجرایی شود، تعریض جاده انبارک به قنبری، تعریض خیاری به باغک، ایجاد مسیر چاه‌پیر به آباد و تعریض ورودی دلوار و جاده ساحلی بخش دلوار است که انتظار می‌رود با سرعت بیشتری اجرایی شوند.

کد خبر 51703
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار