شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
آثار برتر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر معرفی شد
بوشهر- دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: ۹ نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای شرکت در سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت انتخاب سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر متشکل از آقایان محمد ابراهیم زاده مطلق، جهانشیر یاراحمدی و خانم اشرف سلطانی نیا پس از بررسی آثار متقاضی، ۹ اثر نمایشی زیر را جهت شرکت در این جشنواره معرفی کردند.

دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: نمایش‌های معرفی شده در بخش نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره شامل «اوزال الیزه» به کارگردانی کاظم ارجمند نیا از بوشهر، «روایتی از جنس درد» به کارگردانی یونس رازقی پور از اهرم، «خنجرهای خونین» به کارگردانی عباس منتظری از خارگ، «الا مرد» به کارگردانی محمد فخرایی از دیر، «سمری» به کارگردانی غلامرضا احمدی از بوشهر، «کوسه» به کارگردانی محمد علی سلحشور از بوشهر و «روایتی ناتمام» به کارگردانی عبدالکریم محمودی از بوشهر است.

وی بیان کرد: در بخش آثار خیابانی نیز نمایش «صبر» به کارگردانی مارال ایزد بخش و نمایش «حاج قاسم» به کارگردانی زهرا اسلامی جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر معرفی شدند.

وی گفت: سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر از ۱۵ تا ۱۸ آبان در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 51825
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار