جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید معرفی شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: معرفی چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید باید در اولویت کار فرهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر پنج شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر با بیان اینکه تبدیل گفتمان عمومی و نظام‌مند فکری جدید در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دولت سیزدهم مورد تاکید است، اظهار داشت: این شورا بستری برای هماهنگی همه دستگاه‌های فرهنگی است تا فعالیت‌های منسجم و نظام مندی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به گفتمان عمومی تبدیل شود،

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر گفت: تکریم خانواده شهدا و حفظ کرامت آنها در جامعه از سوی مسئولان و مردم یک ضرورت است

پورات افزود: شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنان مایه افتخار کشور هستند و تمام دستگاه‌های اداری باید به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر با تاکید بر اینکه معرفی چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید و آینده باید در اولویت کار فرهنگی این شورا قرار گیرد گفت: تاکنون نیز در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید از ظرفیت هنرمندان و فضای مجازی در این راستا استفاده کرد.

پورات یادآور شد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور شهرداران برگزار خواهیم کرد.

تشکیل نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌ها

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر بیان کرد: در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود و مصوبات آن نیز به دبیرخانه شورا ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: خدمات رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین جذب ۲۵ درصدی استخدام سازمان‌ها از خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید توسط ادارات با جدیت اجرایی شود.

وی گفت: دستگاه‌های اداری بودجه‌ای در راستای فرهنگ سازی ایثار و شهادت در نظر بگیرند و همچنین سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا باید مورد توجه دستگاه‌های اداری و مدیران قرار گیرد.

کد خبر 51846
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار