جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
روند ثبات قیمتی در بازار جزیره خارگ تداوم خواهد داشت

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: شاهد آرامش و ثبات قیمتی در بازار جزیره خارگ هستیم که موضوع باعث رضایت شهروندان صبور جزیره شده و این روند تداوم خواهد داشت.

محمود رضایی به نقل از خبرگزاری مهر اظهار داشت: در حوزه تنظیم بازار روز جزیره خارگ اقدامات خوبی به همت تمامی مسئولان جزیره خارگ صورت گرفته است.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد مشکل تأمین گاز مصرفی شهروندان در بخش ویژه خارگ بودیم که به دلیل بارش باران محل دپو سیلندرهای گاز مصرفی با مشکل مواجه شده بود که به همت مدیریت عملیات عمومی و شرکت پایانه‌های نفتی ایران این مشکل برطرف شد.

رضایی اضافه کرد: یک تذکر به شرکت راهبر بخش خصوصی در این زمینه داده‌شده که در صورت تکرار و مشکلات مشابه این بخشداری از ابزار نهادهای نظارتی خود به صورت ویژه استفاده خواهد کرد.

دولت حامی بخش خصوصی مستعد و توسعه محور است

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ تصریح کرد: دولت حامی بخش خصوصی مستعد و توسعه محور است، اینکه بخش خصوصی صرفاً به فکر درآمدزایی باشد و در توسعه و تجهیز کوتاهی داشته باشد مطمئناً در این زمینه از ابزارهای قانونی استفاده و با جدیت برخورد خواهیم کرد.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: رضایت مردم سرلوحه کار در این بخش است، توسعه زیرساخت‌های خدماتی را با جدیت دنبال خواهیم کرد و سهل‌انگاری در حوزه تأمین اقلام مصرفی و عمومی توسط هر بخشی قابل‌قبول نیست.

کد خبر 52

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار