دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
طرح «شهید حسین فهمیده» در ۲۸۷ مدرسه استان بوشهر اجرا شد
بوشهر- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: طرح شهید حسین فهمیده در ۲۸۷ مدرسه استان بوشهر در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین معینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی را در زمینه‌های مختلف در دستور کار دارد که شامل برنامه‌های آموزشی و تربیتی و فعالیت‌های جهادی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۹ حوزه مقاومت در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مأموریت‌های تربیتی، آموزشی، فرهنگی، جهادی، علمی و سازندگی توسط بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از برنامه‌های مهم این سازمان به هیئت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی اشاره کرد و ادامه داد: طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح‌های موفق بسیج دانش‌آموزی است که برای هر مدرسه ۳ مربی تعیین شده و اکنون ۶۰۰ مربی در مدارس فعال شده‌اند.

وی از افزایش طرح‌های شهید حسین فهمیده در مدارس استان بوشهر در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: اکنون این طرح در ۵۰ مدرسه مقطع ابتدایی، ۱۸۰ مدرسه متوسطه اول و ۵۷ متوسطه دوم در حال اجرا است.

معینی بیان کرد: ۲۴۸ فرمانده واحد مقاومت دانش‌آموزی در استان بوشهر آموزش دیده‌اند که در هفته بسیج دانش‌آموزی حکم فرماندهان یاد شده ابلاغ شد که فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی در مدارس اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷۷ گروه جهادی در بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌های تربیتی، علمی و آموزشی افزود: سه هزار برنامه در زمینه یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، ویژه برنامه تبیینی همایشی، پویش در سطح مدارس استان بوشهر در حال اجرا است.

کد خبر 52001
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار