سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
مدیران تنگستان خواسته‌های مردم را جدی‌تر دنبال کنند
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: مدیران شهرستان تنگستان خواسته های مردم را پیگیری و دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه دشمنان بر روی جوانان جامعه سرمایه‌گذاری کردند، اظهار داشت: ظرفیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب مربوط به جوانان است باید با سپردن نقش به جوانان، بیانه گام دوم انقلاب را به خوبی اجرایی کنیم.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اغتشاشات اخیر و تحرکات و اظهارنظرهای افراد خاص، ناشی از نبود بصیرت است و وظیفه مهمی که مدیران به عنوان یک امر راهبردی باید دنبال کنند، روشنگری در راستای گام دوم انقلاب است.

وی بیان کرد: باید یک شبکه عظیم مردمی شامل خانواده آموزش و پرورش و فرهنگیان، دانشگاه، روحانیون، بسیج و …برای شناخت وضع موجود ایجاد شود تا خطرات پیرامونی در درون و بیرون جامعه را دفع کنیم.

لطفی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات درخواست‌هایی از طرف مردم می‌شود که مدیران به درستی اقدامات و برنامه‌های خود را به مردم منتقل نمی‌کنند و این موردی تأکیدی برای مدیران شهرستان است که خواسته‌های مردم را دنبال کنند.

مقام عالی دولت در تنگستان ضمن تاکید بر لزوم شناخت کامل از گذشته، حال و آینده جامعه‌، توجه به کلیدواژه‌های مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری را مهم دانست.

کد خبر 53039
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار