جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ظرفیت سمن‌ها و خیرین بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتظار می‌رود که ظرفیت سمن‌ها و خیرین استان بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: به منظور عملکرد بهتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، کمیته‌های فرعی در راستای اهداف کمیته‌های تخصصی این شورا تشکیل شوند و در زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برنامه‌های خود را عملیاتی سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر حداکثر تا پایان ۱۰ دیماه سال جاری گزارش عملکرد و اقدامات خود را به دبیرخانه شورا ارسال کنند.

پورات با تشکر از دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر به خصوص دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و اجرایی به ویژه سمن‌ها و خیرین که زحمات و اقدامات مؤثری انجام داده‌اند، افزود: پیشگیری اجتماعی رویکرد اصلی دولت در مبارزه با مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن و مبارزه با مواد مخدر در کنار برخوردهای قهری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی با همکاری نهادهای علمی امری بسیار ضروری است که در استان بوشهر این کار در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: گسترش و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تقویت گفتمان پیشگیری از اعتیاد مهمترین راه پیشگیری و ریشه کن کردن مواد مخدر در کشور است.

کد خبر 53246
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار