پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تکمیل پروژه‌های ورزشی تنگستان در دستور کار است
بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: روشنایی ورزشگاه اهرم و چمن ورزشی آباد با پیگیری و حمایت نماینده مردم در مجلس و فرماندار تنگستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال صالح‌احمدی چهارشنبه شب در آئین تکریم و معارفه رؤسای ورزش و جوانان شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: از حمایت‌های فرماندار تنگستان در حوزه ورزش و پشتیبانی وی از برگزاری مسابقات ورزشی رسمی، مسائل مربوط به پیشکسوتان ورزشی و زیرساخت‌های حوزه ورزش سپاسگزارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: امیدواریم که با گشایش‌هایی که اتفاق خواهد افتاد، بتوانیم بیشتر از این از ورزش تنگستان حمایت کنیم.

صالح‌احمدی بیان داشت: علی‌رغم کمبودهای نیروی انسانی و مشکلاتی که در حوزه ورزش شهرستان وجود دارد، مدیر پیشین ورزش و جوانان تنگستان عملکرد بسیار خوبی در توسعه ورزش تنگستان داشتند که از ایشان سپاسگزارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی و اهمیتی که دولت جدید در حوزه جوانان و مسائل مترتب بر جوانان مانند مسکن، اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت و … دارد، این مهم وظیفه مدیر جدید را سنگین‌تر خواهد کرد.

کمال صالح‌احمدی تصریح کرد: روشنایی استادیوم ورزشی اهرم و چمن استادیوم ورزشی آباد به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان با پیگیری و حمایت نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان در دستور کار قرار دارد.

در پایان این نشست، ضمن تقدیر از زحمات فاطمه جعفریان مدیر پیشین ورزش و جوانان تنگستان، ابوذر قایدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

کد خبر 53549
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار