شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
احداث ۵ زمین ورزشی در تنگستان آغاز شده است
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: احداث پنج زمین ورزشی در سطح روستاها و شهرهای شهرستان تنگستان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در آئین تکریم و معارفه رؤسای ورزش و جوانان شهرستان تنگستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و رشد دسته‌های ورزشی در تنگستان نسبت به برخی نقاط استان کمتر بوده، تصریح کرد: در برنامه کاری خود اهمیت و پشتیبانی خاصی در همه موارد مختلف برای بهبود حوزه ورزش و پشتیبانی مسابقات ورزشی داریم و نیاز است از مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان نیز پشتیبانی مالی و سخت‌افزاری شود.

فرماندار تنگستان افزود: متأسفانه از حوزه‌های ورزش و آموزش و پرورش مغفول ماندیم و باید با برنامه‌ریزی بهتر و قوی‌تر، این حوزه‌ها را همچون گذشته رشد دهیم.

لطفی بیان کرد: مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ضمن حضور چندین بار خود در شهرستان تنگستان، در همین مدت کوتاه خدماتی خوبی از جمله تجهیز سیستم سرمایشی سالن‌های ورزشی و تأمین لوازم هیأت‌ها و دسته‌جات ورزشی تنگستان را انجام دادند که همه اینها از ویژگی‌های خوب مدیریتی ایشان است و وی توانسته با مدیریت خوب خود، مجموعه همکاران‌شان در شهرستان‌ها را با حوزه کاری خود هماهنگ کند.

در پایان این نشست، ضمن تقدیر از زحمات فاطمه جعفریان مدیر پیشین ورزش و جوانان تنگستان، ابوذر قایدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

کد خبر 53550
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار