پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
آسمان استان بوشهر طی روزهای آخر هفته جاری بارانی می‌شود
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: با نفوذ سامانه بارشی جدید به استان از اواخر فردا، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌ها یای هواشناسی، طی امروز و فردا غبار محلی، گاهی مه رقیق و وزش باد ملایم از پدیده‌های غالباً مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با نفوذ سامانه بارشی جدید به جو استان از اواخر وقت فردا، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می‌شود.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی گاهی وزش باد، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز در فراساحل جنوبی طی امروز ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و در فراساحل جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتی متر، از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 53692
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار