جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مکتب سردار شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها تبیین شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مکتب سردار شهید سلیمانی باید در همه عرصه‌ها تبیین و ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه شنبه در نشست هسته‌های گزینش با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به ویژگی‌های برجسته این شهید والامقام، اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های خاصی است که توجه به آن در همه عرصه‌ها کاربرد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی با اخلاص و مجاهدت از دنیا عبور کرد و در مسیر تعالی قرار گرفت.

امام جمعه بوشهر با تشریح بخشی از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یک کتاب برای تعالی انسان تلقی می‌شود که باید آموزش داده و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک ذره به دنیا تعلق نداشت و آخرت‌گرا بود گفت: مکتب سردار شهید سلیمانی باید در همه عرصه‌ها تبیین و ارائه شود.

صفایی بوشهری با مهم برشمردن جایگاه هسته‌های گزینش در دستگاه‌ها، افزود: پیشگیری از تخلفات در ادارات و جلوگیری از سقوط در مشکلات یکی از رسالت‌های این حوزه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهداف و توطئه‌های دشمن، خاطر نشان کرد: یکی از طرح‌های دشمن نفوذ در بدنه و ارکان جامعه است که دشمن فوق‌العاده پیچیده عمل می‌کند و در این راستا نقش شما بسیار مهم و تأثیرگذار است.

امام جمعه بوشهر نقش مدیران و کارکنان در شتاب دادن به اهداف و مسیر انقلاب را مهم دانست و اضافه کرد: تلاش برای رسیدن به تمدن اسلامی یکی از رسالت‌ها است که باید در تحقق این مهم تلاش شود.

کد خبر 53757
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار