شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
جشنواره تئاتر فجر از ۲۵ دی ماه آغاز می‌شود
بوشهر- دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از ۲۵ تا ۳۰ با با بخش رادیو تئاتر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش زارعی عصر شنبه در در آئین پایانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور منطقه ۲ در بوشهر با اشاره به برگزاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از ۲۵ تا ۳۰ دی اظهار داشت: این جشنواره با بخش رادیو تئاتر آغاز می‌شود و از ۱ تا ۱۱ بهمن ماه در تالارهای تهران اجرا می‌شود.

دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و کارهایی که به صورت مستقیم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است امسال ۳۰ اثر نمایشی از استان‌ها در این جشنواره به اجرا در می‌آید.

دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه امسال استان‌ها بیشترین سهم حضور را در جشنواره فجر دارند خاطر نشان کرد: از هر استان ۲ اثر نمایشی به جشنواره منطقه‌ای فجر راه پیدا کرده است و در منطقه یک در کرمانشاه و امروز منطقه ۲ در بوشهر هر یک با معرفی ۴ اثر به پایان رسیده است.

زارعی از برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای در مازندران با حضور ۱۹ گروه نمایشی خبر داد و بیان کرد: پس از آن چهارمین جشنواره منطقه‌ای در استان فارس با حضور ۱۸ گروه نمایشی برگزار و برگزیدگان برای حضور در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند

وی گفت: در مجموع ۱۶ اثر نمایشی از مناطق به جشنواره تئاتر فجر راه می‌یابند.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۱۰۰ اثر نمایشی در بخش مسابقه بین‌الملل، مسابقه بزرگ تئاتر ایران و در بخش تئاترهای خیابانی از یکم تا ۱۱ بهمن روی صحنه می‌روند و شرکت‌کنندگان در این سه بخش با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به حضور پیشکسوتان در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: پیشکسوتان ۶ نمایش در بخش ویژه دارند که به اجرا درمی‌آید.

دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به حضور خوب و فعال بانوان در بخش‌های مختلف چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: به چهار بانویی که در این رویداد هنری حضور دارند، افتخار می‌کنم و در مقابل تمامی بانوان و بازیگران زن این جشنواره تعظیم می‌کنم.

وی گفت: حضور خوب و پرشور گروه‌های هنری از نقاط قوت این جشنواره است.

کد خبر 53927
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار