چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
آسیب‌های اجتماعی در جامعه متکی به نماز به‌شدت پایین می‌آید

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در جامعه متکی به نماز، نگرانی برای بداخلاقی و آسیب وجود ندارد و آسیب‌های اجتماعی به‌شدت پایین می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر شنبه در پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر اظهار داشت: هرچه نمازخانه‌ها و نمازخوان‌ها بیشتر باشند آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود و این رسالت سنگینی است که بخشی از آن بر عهده آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: کسانی که فردای جامعه ما را می‌سازند و در آن ایفای نقش می‌کنند همین دانش‌آموزان امروز هستند که امیدواریم پیوند مستحکم‌تری میان مدارس و مساجد برقرار شود.

گراوند با بیان اینکه چنانچه نماز به عنوان ستون دین در فرهنگ فرزندان این جامعه ساری و جاری باشد آن جامعه پیشرفت می‌کند اضافه کرد: باید جذابیتی ایجاد شود تا فرزندان از سر میل و شوق خودشان به سمت نماز گرایش پیدا کنند.

وی افزود: باید بررسی شود اکنون پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب آیا در ارتباط بافرهنگ نماز و ایجاد آن در خانواده به چه میزان کار عالمانه و روان‌شناسانه صورت گرفته است.

گراوند اظهار داشت: جامعه‌ای که بافرهنگ نماز مأنوس باشد اخلاق، فرهنگ، نظم و انضباط و حق‌الناس در آن معنا پیدا می‌کند و در این جامعه آسیب‌های اجتماعی به‌شدت کاهش می‌یابد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی این است که ببینیم باید چه کاری انجام دهیم تا میل به اقامه نماز و حفظ و ترویج آن در فرزندان ما بیشتر شود و امیدوارم بتوانیم به وظایف خود درباره نماز عمل کنیم و با پیوند بیشتر فرزندان و نماز روزبه‌روز بیشتر شاهد رونق نماز و نمازخانه باشیم.

کد خبر 54

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار