شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مشارکت اوقاف و امور خیریه بوشهر در بخش سلامت افزایش یابد
بوشهر- رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مشارکت بیشتر حوزه اوقاف و امورخیریه در بخش سلامت لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی صفوی صبح چهارشنبه در نشست با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: باید همه افراد جامعه در حوزه سلامت ورود پیدا کنند چرا که اگر این حوزه دغدغه همه باشد بسیاری از مشکل حل می‌شود.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه این دبیرخانه آمادگی پذیرش هرگونه پیشنهاد است گفت: باید با کمک و همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه توسعه یابد.

تشکیل کمیته تخصصی وقف و سلامت

مسئول امور خیرین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز وقف را صدقه جاریه ابدی عنوان و گفت: بهترین نوع وقف وقف‌های بهداشتی و درمانی است که علاوه بر اجر اخروی برای واقف، برای آحاد جامعه هم بسیار سودمند بوده و باعث ارتقا سلامت استان می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود عبداللهی اظهار داشت: تشکیل کمیته تخصصی وقف و سلامت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

لزوم توجه به وقف مشارکتی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز گفت: با مکانیسم وقف مشارکتی می‌توان به حوزه سلامت در قسمت‌های مختلف کمک کرد و نیازهای مورد نظر را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر آمادگی کامل در زمینه مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: با توجه به محدودیت شدید اعتبارات حوزه پژوهشی دانشگاه نیازمند به حضور فعال واقفین و خیرین است و بهترین شکل مشارکت از نوع (وقف مشارکتی) است.

کد خبر 54047
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار