جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
۳ مدرسه شهرستان تنگستان در دهه فجر افتتاح می‌شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه مدرسه درشهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی سه شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار اظهار داشت: از روز اول نگاه ما در شهرستان به بخش‌های فرهنگی بود که بتوانیم از همه ظرفیت برای پیشبرد مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی که پایه و زیر بنای آغاز همه کارها از مدرسه و آموزش و پرورش است استفاده کنیم.

فرماندار تنگستان ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در شهرستان در حوزه آموزش و پرورش دنبال می شود پشتیبانی و بسیج همه امکانات، همراه با مشارکت و کمک‌های مردمی به حوزه آموزش و پرورش به عنوان جایی که همه ما به آن نیاز داریم است.

وی با اشاره به اینکه نقش جوانان انقلابی و مستعد باید بارزتر شود، افزود: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا دانش آموزان انقلابی و مستعد در گام دوم انقلاب حضور پررنگ و بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از کارهای که نیاز است جوانان در گام دوم انقلاب به آن بپردازند علم، پژوهش، سبک زندگی اسلامی، روابط خارجی عزت مند، مرز بندی با دشمن و آنچه نیاز است انجام دهند، است.

لطفی خاطرنشان کرد: فرار مغزها به کسانی گفته می‌شود که افراد مستعدی در حوزه پیرامون ما هستند، دانش آموز و دانشجو هستند اما به هر دلیلی نمی‌توانیم زمینه بروز و شکوفایی این افراد را فراهم کنیم.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه مدرسه در شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: نیاز است در شهرستان به چند کار به صورت مستمر از جمله کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزانی که به هر دلیل عقب می‌مانند توجه شود و کلاس‌های تقویتی و کنکور برای دانش آموزان برگزار شود.

کد خبر 54272
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار