شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
عشق به اهل بیت (ع) در میان مردم ریشه تاریخی دارد
بوشهر- مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: اعتقادات و عشق به اهل بیت (ع) در میان مردم ریشه تاریخی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام گرکانی عصر شنبه در بازدید از ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان با اشاره به نحوه شکل گیری ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: بعد از جنگ تحمیلی غربت اهل بیت (ع) بیش از پیش خود را نشان می‌داد و نماد مظلومیت آنها قبور مطهرشان بود که نظام بعث در بدترین حالت آنها را نگه داشته بود.

وی افزود: اما به همت کسانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبری، ستاد بازسازی عتبات عالیات شکل گرفت و خدمات بسیار ارزشمندی در درجه اول عالم اسلام و بعد به بشریت کرده است.

مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه اعتقادات و عشق به اهل بیت در مردم ریشه تاریخی دارد، افزود: با عنایت خداوند فرصت خدمتگزاری به ائمه اطهار محقق شده است، ائمه اطهار در طول حیاتشان مظلوم بودند و بعد از شهادت شان هم همینطور، اما فرصت هایی هست که ما بتوانیم ائمه را به مردم بشناسانیم.

مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشورافزود: امروزباید درنگهداری و توسعه همه اماکنی که برای ائمه اطهار (ع) ساخته شده تلاش کنیم و این امر یک تجارت پرسود و عظیمی است که سعادت و شفاعت ائمه اطهار (ع) را نصیب انسان خواهد کرد.

حجت‌الاسلام گرکانی مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با همراهی عبدالرضا مطاف مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از ستاد بازسازی عتبات عالیات دشتستان بازدید و با مدیر ستاد و خادمین دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 54565
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار