جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
نوعروسان در تنگستان جهیزیه گرفتند
بوشهر- همزمان با دهه مبارک فجر، جهیزیه ۱۴ نوعروس تحت حمایت کمیته‌امداد تنگستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در این آئین اظهار داشت: از شاخص‌ترین و بارزترین ویژگی‌های مولا علی (ع) از خودگذشتگی، انفاق و کمک به ایتام و دیگران بود.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین استفاده‌ای که ما از روز میلاد بزرگ امیرالمومنین باید داشته باشیم، الگوگیری و پیروی از منش، اخلاق و سیره مولا علی (ع) است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه حکومت اسلامی خدمت به مردم است؛ خدماتی که مرحوم امام (ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و همه خادمان در این چهل و اندی سال به نظام و مردم کرده‌اند، خیلی ارزشمندتر و بزرگ‌تر از تمام اقدامات حکومت‌های گذشته از ۲۵۰۰ سال پیش است.

اختصاص ۲ سالن رایگان برای جشن ازدواج

وی ضمن اشاره به اینکه جوانان نسل امروز گذشته کشور را ندیدند و ممکن است مشکلات پیش از انقلاب را متوجه نباشند، تصریح کرد: ببینید در همین دولت فعلی چه اقدامات بزرگی در حوزه مسکن و اشتغال جوانان انجام شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: ما باید قدردان این موهبت بزرگ به عنوان داشتن حکومت اسلامی باشیم. سال‌ها است که دشمنان برای نابودی این حکومت نقشه کشیده و توطئه می‌کنند، ولی باز هم در همه مسائل به برکت نظام اسلامی و ایثارگران نظام، شاهد توفیقات بیشتر هستیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر ازدواج آسان و دستورات ریاست جمهور و برنامه‌ریزی دولت در این خصوص، یک سری اقدامات برای کمک به این مقوله مهم را در نظر گرفتیم؛ ۲ سالن در سطح شهرستان برای برگزاری مراسم ازدواج در نظر گرفته شده که زوج‌های جوان می‌توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.

تأمین زمین رایگان

وی اضافه کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان و با پیگیری انجام شده، بانک‌های شهرستان این آمادگی را دارند که تسهیلات لازم برای ازدواج و کمک به زوجین پرداخت کنند.

لطفی گفت: زمین رایگان برای مسکن جوانان و برای ایجاد اشتغال به جوانان تسهیلات اهدا می‌کنیم، تا هزینه‌های ازدواج را برای جوانان کاهش دهیم.

کد خبر 54881
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار