چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
تاکید شورای شهر در تبیین مشکلات مردم

خارگ : لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت : در سفر اخیر جناب دکتر کدخدایی عضو محترم شورای نگهبان به اتفاق همکاران به بازدید میدانی از سطح شهر رفتیم و سعی شد همه ی مشکلات کلان مردم بصورت شفاف و با ارائه راهکار مناسب بیان شود.

به گزارش خارگ آنلاین : لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت : در سفر اخیر جناب دکتر کدخدایی عضو محترم شورای نگهبان به اتفاق همکاران به بازدید میدانی از سطح شهر رفتیم و سعی شد همه ی مشکلات کلان مردم بصورت شفاف و با ارائه راهکار مناسب بیان شود.
رئیس شورای شهر تصریح کرد : یکی از مهمترین خواسته های کلان مردم به ثمر نشستن طرح جامع شهری کارآمد و رفع کامل معضل صدور اسناد مالکیت است که این موضوعات بیشتر در حوزه کاری دکتر کدخدایی عضو محترم شورای نگهبان می باشد.
وی افزود: یکی از وظایف شورای شهر بعنوان نهاد مدنی پیگیری مشکلات مردم است و تجربه نشان داده که شورا با توان تببیین مستمر مشکلات اساسی حوزه شهری به مسولان اجرایی میتواند قدمی مثبت در احقاق حق مردم شریف خارگ بردارد.
ایشان ادامه داد: امیدواریم با هم اندیشی و همراهی شهروندان گرانقدر خارگ بتوانیم نهایتا به شهری با زیر ساخت های بهتر دست یابیم.
جزیره خارگ، نماد استقامت است رییس شورای شهر خارگ گفت: مشکلات مردم خارگ قابل حل است و تاکنون نیز قدم های مثبتی در این باره برداشته شده که فقط به سرعت عمل بیشتری نیاز دارد.
علی پور اضافه کرد: مردم غیور خطه جنوب علی الخصوص جزیره خارگ از تبار مقاومت و رشادت هستند و این را تاریخ نشان داده است پس این ظرفیت مردمی ارزشمند را باید ارج نهاد و قدر دانست؛ ما نیز بعنوان خادمان این ملت پذیرای صحبت ها، مشورت ها، دردودل ها و همه ی انتقادات همشهریان عزیزمان هستیم.

کد خبر 55163

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار