چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسبت عید مبعث

خارگ : بخشدار ویژه خارگ طی پیامی، مبعث رسول اکرم (ص) را به همه مسلمانان تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین ، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ طی پیامی، مبعث رسول اکرم (ص) را به همه مسلمانان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

در 27 رجب مردی به رسالت مبعوث می شود، از تبار پاک ابراهیم؛ آخرین حلقه از سلسله نورانی رسولان که همواره مبشران داد و آزادی و معلمان اخلاق بوده اند.

بعثت سرآغاز یک راه درخشان الهی برای تکامل دین، تجلّی رحمت الهی و ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی و تحقق راستین آزادی و عدالت و برابری و توحید و رمز خضوع در برابر فقط الله و مجمع همه زیبایی ها وخوبی ها؛ پاسخی برای نیازها و آبی زلال برای جانهای تشنه است.

روزی که خداوند سبحان، سایه عنایت، چتر مهر و محبت و رحمت بی منتهای خود را بر گستره کائنات جلوه گرساخت و بابرانگیختن والاترین و بزرگ ترین معلم اخلاق، فلاح و رستگاری وکرامت را بربشریت ارزانی نمود چراکه رسول اکرم (ص) رحمه للعالمین و فخر کائنات بود و با فرقان، با آیات، با بیّنات، با نور، با ذکر، با قرآن با بشارت، با انزار آمد تا در سایه شعار توحید، هدایتگرانسان از جهل و ظلمت و خفقان بسوی معرفت و نورباشد و وقتی که از حرا پائین می-آمد سخنش با مردم چنین بود: « قولو لا اله الا الله تفلحو »....

اینجانب فرا رسیدن عیدمبعث، عید سراسر نور ورحمت و مهربانی را به همه مسلمانان در سرتا سر جهان به ویژه اقشارمختلف مردم شریف و مومن جزیره راهبردی خارگ تبریک می گویم و از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم،امیدوارم درسایه عنایات باریتعالی و در صراط نورانی نبوی از زمره پیروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) قرارگیریم.

ان شاء الله تعالی

کد خبر 55253

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار