چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
پیام تبریک رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم (ص)

خارگ : لطف اله علی پور رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی ، فرا رسیدن ۲۷ رجب عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ؛ لطف اله علی پور رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی ، فرا رسیدن ۲۷ رجب عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب سالروز برانگیخته شدن فخر کائنات، پیام آور رحمت و مهربانی و آخرین فرستاده خدا حضرت محمد(ص)، روز برکت و رهایی انسان از ظلمت و جهل انسان است.
بعثت نبی مکرم اسلام (ص) تکمیل کننده راه هدایت انسان ها به سوی سعادت در امتداد راهی بود که دیگر پیامبران الهی پیمودند و خاتم الانبیاء با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مسیر گستراندن دین اسلام در سراسر عالم کوشید.

عید سعید مبعث از ایام و اعیاد وحدت آفرین برای مسلمانان جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است.
اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سراسر عالم خصوصا شهروندان فهیم و گرانقدر جزیره خارگ تبریک وتهنیت عرض نموده ، عزت وعظمت روزافزون اسلام و مسلمین را از درگاه خداوند سبحان خواستارم .

لطف اله علی پور

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

کد خبر 55254

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار