شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دفتر بنیاد شهید در دلوار افتتاح شد
بوشهر- مراسم افتتاح دفتر بنیاد شهید در شهر دلوار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر صبح دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر بنیاد شهید در شهر دلوار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که در راستای خدمات دهی به مردم به‌ویژه جامعه هدف از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نعمت‌الله غلام‌پور خاطرنشان کرد: در نشست شورای ترویج بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست استاندار بوشهر، مقرر و مصوب شد که دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرها و مناطق استان، برای توسعه خدمت‌رسانی راه‌اندازی شود.

تقویت خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران

امام جمعه دلوار نیز در این نشست خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یک فرصت و فریضه الهی از ناحیه خدا دانست و گفت: مکتب غنی اسلامی و قرآنی بهترین نقشه راه و تکلیف را به پیش روی مسلمین جهان به‌صورت برنامه‌محور و تعالی سبک زندگی انسان‌ها معرفی کرده است.

حجت‌الاسلام عباس فریدونی اظهار کرد: بحث اشتغال فرزندان و خانواده‌های جامعه ایثارگری، حوزه خدمات رفاهی و امور درمانی از عمده مشکلات این مجموعه شریف و بزرگوار است.

دفتر بنیاد شهید در دلوار افتتاح شد

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار بندر دلوار، این شهر را شهر ایثار، حماسه و مقاومت و استعمارستیزی خواند و بیان کرد: نام سردار مبارزات ضد استعماری جنوب شهید رئیسعلی دلواری و ۶۰ شهید دفاع مقدس، یک شهید پاسدار مدافع حرم، یک شهید روحانی بیداری اسلامی در عرصه جبهه تبلیغ دینی، یک شهید پزشک مدافع سلامت را در شناسنامه جهاد و حماسه به ثبت رسیده است.

نصرالله درویشی، به‌عنوان نماینده و رابط فرهنگی جامعه ایثارگری و بنیاد شهید در شهر دلوار، با حضور سرهنگ سیدایوب موسوی، فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهر دلوار، زهرا آسمند، مشاور امور بانوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، عبدالکریم عباسی، مسئول امور ایثارگران سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، منصوب و معارفه شد.

کد خبر 55509
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار