پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
۵۰۰ تخت درمانی در استان بوشهر ایجاد می‌شود
بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حدود ۵۰۰ تخت درمانی در استان ایجاد می‌شود که ۱۸۰ تخت در بوشهر، ۱۸۰ تخت در برازجان و حدود ۱۰۰ تخت در جنوب استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور طرح‌های مهمی در حوزه آب، راه، درمان و… در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: آب یکی از مهمترین مسائل در استان بوشهر که در این زمینه طرح‌های مهمی اجرایی شده و از سد سازی و ایجاد آبشیرین‌کن تا نوسازی و توسعه خطوط انتقال و توزیع آب در دستور کار است.

اجرای طرح توسعه بندر گناوه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۲ قطعه بزرگراهی با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در استان افزود: قطعه کنگان - دوراهک به طول ۱۳ کیلومتر و یکی از قطعات بزرگراه برازجان - اهرم به طول ۱۱ کیلومتر در این سفر افتتاح می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه بندر گناوه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: طرح‌های توسعه بنادر دیلم و ریگ نیز در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اجرایی می‌شود.

رستمیان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی استان بیان کرد: ۱۸۰ تخت در بوشهر، ۱۸۰ تخت در برازجان و ۱۰۰ تخت در جنوب استان ساخته می‌شود که تلاش داریم در جنوب استان ۱۰۰ تخت دیگر نیز اضافه شود.

توسعه بخش درمان

وی تاکید کرد: هزار و ۱۰۰ میلیادر تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مربوط به حوزه درمان است که شامل زیرساخت‌ها و تجهیزات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: درمانگاه بیماری‌های خاص از مصوبات سفر رهبری به استان بوشهر است که نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی خواهد داشت.

وی بزرگراه دالکی کنارتخته را یکی دیگر از پروژه‌های مهم دانست و افزود: این طرح باعث می‌شود فاصله این مسیر از ۲۹ به ۱۸ کیلومتر برسد که شامل پل و تونل‌های بزرگ است.

کد خبر 55558
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار