پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله‌محور در کنگان اجرا شد
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی محله محور و مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند مرحله طرح مبارزه با سرقت در قالب طرح ارتقای امنیت محله محور توسط پلیس‌های تخصصی و کوپ های تابعه در سطح شهرستان کنگان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی مأموران این فرماندهی موفق شدند چهار نفر سارق حرفه ای که به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ۱۹ منزل نشان گذاری شده بازرسی، تعداد ۱۲ نفر خرده فروش و معتاد به مواد مخدر دستگیر شد.

وی بیان داشت: طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت با هدف برقراری امنیت پایدار و مبارزه با سرقت در مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به صورت ضربتی و ویژه در ایام پایانی سال اجرا می‌شود.

حبیبی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های مأموریتی این شهرستان است.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 55562
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار