پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
عفت عمومی سرلوحه برنامه‌های فرهنگی در بوشهر باشد
بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: برنامه‌های ویژه مناسبت‌های مذهبی و ایام نوروز در راستای احراز رضایتمندی مردم و رعایت عفت عمومی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر با اشاره به تشکیل سه کمیته فرهنگی، پشتیبانی، اجتماعی و رسانه‌ای در بحث ساماندهی سواحل در ایام‌نوروز، گفت: ساماندهی برنامه‌های فرهنگی نیازمند دبیرخانه مشترک و متحد در حوزه اجرا و برنامه‌ریزی است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: سعی شود تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بخش‌های نهادی و تشکل‌های حوزوی و دانشگاهی ویژه مناسبت‌های مذهبی و ایام نوروز در راستای احراز رضایتمندی مردم و رعایت عفت عمومی باشد.

وی گفت: اسکان میهمانان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس و سایر اقامتگاه‌های رفاهی شهرداری بوشهر یکی از راه‌حل‌های مناسب برای نظارت و ساماندهی بهتر فضای فرهنگی و عمومی سواحل است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: تشکل‌های دانشجویی و مردم‌پایه و فعالان جامعه قرآنی و هنری نیز باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی در حفظ جایگاه ارزشمند عفت عمومی کوشا و پویا و متحد باشند.

در این نشست ائمه جمعه شهرهای عالی‌شهر و چغادک، مؤسسه قرآنی طاهای بوشهر، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، در رابطه با برنامه‌های مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 55563
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار