پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
۴ اقامتگاه نوروزی در شهر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اقامتگاه‌های رفاهی و تفریحی با مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در چهار نقطه این شهر جانمایی و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش ظهر سه شنبهدر نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر اظهار داشت: ساحل روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر به‌عنوان تنها نقطه استاندارد ویژه شنا گاه ساحلی مورد تأیید سازمان محیط‌زیست استان است.

وی بیان کرد: سازمان همیاری و شهرداری‌های استانداری بوشهر عهده‌دار ساخت و نگهداری پلاژ بانوان در شهر بوشهر است و لذا ساماندهی در این رابطه برای ایام نوروز و مسافران سال جدید به عهده این نهاد عمرانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های اقامتگاه‌های رفاهی و تفریحی ویژه برپایی چادرهای مسافران نوروزی را افزایش خواهیم داد، گفت: اقامتگاه‌های رفاهی و تفریحی با مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در چهار نقطه این شهر جانمایی و راه‌اندازی می‌شود.

نیک‌روش با تاکید بر داشتن نظم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: سه مسجد در سه پارک گردشگری ساحلی شهر بوشهر را آماده‌سازی و ساماندهی کرده‌ایم.

در این نشست ائمه جمعه شهرهای عالیشهر و چغادک، مؤسسه قرآنی طاهای بوشهر، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، در رابطه با برنامه‌های مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 55564
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار