پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است/احتمال بارش پراکنده باران
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر به‌نسبت آرام پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا عصر امروز با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل جنوبی استان بوشهر تا حدودی متلاطم است اما در روزهای پنجشنبه و جمعه وضعیت جوی و دریایی استان به‌نسبت آرام پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: روز شنبه با عبور امواج خفیف ناپایدار از شمال استان بوشهر، احتمال رشد ابر و بارش باران خفیف و پراکنده در این نواحی دور از انتظار نیست و طی این مدت فراساحل شمال و مرکزی استان در برخی ساعات متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، امروز در نواحی جنوبی و مرکزی در برخی ساعات افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

مساعدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، عصر امروز در مناطق جنوبی خلیج فارس ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر، امروز عصر در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 55584
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار