پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
سند همه زمین‌های کشاورزان صادر می‌شود/ حمایت از ساخت گلخانه
بوشهر - وزیر جهاد کشاورزی توسعه گلخانه‌ها را یک ضرورت دانست و گفت: تا پایان دولت سند زمین همه کشاورزان را صادر خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر جهاد کشاورزی که به دعوت نماینده دشتستان به این شهرستان سفر کرده بود با حضور در روستای فاریاب بخش بوشکان از نزدیک در جمع مردم، کشاورزان و مسئولین حضور یافت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در این دیدار کشاورزان در خصوص واگذار نشدن سند زمین کشاورزی و ناتوانی در اخذ تسهیلات به دلیل نداشتن سند، پرداخت نشدن تسهیلات ویژه برای خرید تجهیزات، نبود آب، کمبود نیرو در مرکز جهاد کشاورزی فاریاب و… نارضایتی خود را اعلام داشته و از وزیر خواستار مرتفع کردن مشکلات شدند.

وزیر جهاد کشاورزی در این نشست فاریاب را بهشتی در بوشهر عنوان کرد و اظهار کرد: ما باید در صنایع تبدیلی سرمایه گذاری کنیم و اگر در این حوزه و ایجاد سردخانه سرمایه گذاری بیاورید و یا شرکت تعاونی ثبت کنید، قول می‌دهم که تسهیلات ویژه‌ای برای آن در نظر بگیرم.

سید جواد ساداتی نژاد عنوان کرد: هر کس علاقمند به احداث گلخانه بود، اعلام خواهم کرد بانک‌ها شرایط را برای اخذ تسهیلات تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت سند همه کشاورزان را صادر خواهیم کرد، افزود: به دنبال آن هستیم که نهاده‌های نخل را فراهم سازیم تا نخل‌های جدید جایگزین نخل‌های فرسوده شود تا توجیه اقتصادی داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: به دنبال تسهیل حوزه آبخیزداری و حمایت از این حوزه می‌باشیم جهت رفع مشکلات کشاورزان می‌باشیم که حکایت همه جانبه‌ای را طلب می‌کند.

کد خبر 55758
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار