پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
۷۰۰۰ دانش‌آموز از استان به راهیان نور اعزام شدند
بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از هفت هزار دانش آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر یکشنبه در نشست مشترک ائمه جمعه و مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: حضور پرشور مردم در استقبال از ریاست جمهور نشان داد که جامعه به دولت آیت اله رئیسی اعتماد دارد.

وی افزود: با همکاری و همدلی میان آموزش و پرورش و ائمه جمعه برنامه‌های فرهنگی و ارزشمندی در مدارس استان و مناطق برگزار شد.

موحدی از فعالیت ۷۰۰ نفر طلبه در طرح امین خبر داد و گفت: آموزش و پرورش بعد از ۳۰ ماه کرونا درگیر اغتشاشات شد و دشمن خاکریز خود را به سمت آموزش و پرورش انتقال داد اما با همدلی میان آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه امام صادق (ع) و نماینده ولی فقیه کم‌ترین تنش رخ داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بعد از گذشت ۳ سال از کرونا مراسم جشن تکلیف با شرکت هزار نفر برگزار شد، ادامه داد: با همکاری سپاه امام صادق (ع) با وجود مشکلات مالی، بیش از ۷ هزار دانش آموز و دختر و پسر به اردو راهیان نور اعزام کردیم که که نشان از بصیرت و ارادت دانش آموزان این خطه نسبت به رهبری و انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع ۳ شهید گمنام توسط بیش از ۳۲ هزار دانش آموز و همایش دختران زهرایی و رهروان زینبی نیز که از زیبایی‌های و معروفات آموزش و پرورش می‌باشد برگزار گردید.

موحدی با اشاره به اینکه حمایت نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه از آموزش و پرورش باعث افزایش انگیزه ما می‌شود، گفت: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی تحت نظر و نظارت نماینده ولی فقیه در این استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر تنها استانی است که با پیوست عملی طرح مدارس تراز انقلاب اسلامی را به همراه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را اجرا می‌نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تدوین شاخص‌های طرح معلم تراز انقلاب اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر سازمانی پیوست فرهنگی دارد، آموزش و پرورش استان آمادگی دارد آن را اجرا کند تا دستگاه‌های اجرایی دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 55796
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار