سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان بوشهر ذخیره‌سازی شد
بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان بوشهر ذخیره‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تأمین کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم در کارگروه تخصصی تنظیم بازار استان صورت گرفته است.

وی از تأمین و ذخیره‌سازی کالاهای مورد نیاز در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: مکان‌هایی برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار در نقاط شهرستان‌های ۱۰ گانه در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: به همین منظور یک کمیته نظارتی با عضویت همه دستگاه‌های عضو کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر برای نظارت، رصد و پایش بازار تشکیل شده است.

فعال شدن گشت‌های نظارتی

باستین از فعال شدن گشت‌های نظارتی و بازرسی با مشارکت دستگاه‌های متولی خبر داد و ادامه داد: اگر در بخشی تخلفی وجود دارد بخش‌های نظارتی و بازرسی استان بوشهر با متخلفان به‌صورت قاطع برخورد می‌کنند.

وی به کالابرگ الکترونیکی پرداخت و بیان کرد: در این راستا یارانه مورد نیاز کالابرگ الکترونیکی تأمین شده و به‌زودی در کارت‌های بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این راستا اقدامات این است که فروشگاه‌هایی که قرار است کالاهای اساسی در قالب ۱۰ کالای مورد نظر عرضه کنند باید در سامانه تعیین شده ثبت‌نام کنند.

نهایی شدن فروشگاه‌ها برای عرضه کالا

باستین بیان کرد: در این راستا در حال نهایی شدن لیست فروشگاه‌ها برای عرضه کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی هستیم و به‌زودی این فروشگاه‌ها مشخص و معرفی می‌شود.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اجباری برای خرید کالا اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی نیست و این مهم اختیاری است و کسانی که تمایل ندارند می‌توانند در پایان ماه از یارانه نقدی همانند گذشته استفاده کنند.

کد خبر 55870
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار