شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
لزوم توجه به مسائل فرهنگی در برنامه‌های نوروزی استان بوشهر
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی در برنامه‌های نوروزی استان گفت: اتصال بوشهر به شبکه ریلی کشور جدی‌تر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران در استان بوشهر هستیم که در این ایام باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه شود.

وی با اشاره به حضور جمعیت گسترده مسافران نوروزی با فرهنگ و روحیه‌های مختلف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این موضوع در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند مدیریت است.

امام جمعه بوشهر خواستار تأمین امنیت مناسب برای گردشگران و مسافران نوروزی شد و بیان کرد: ارائه خدمات رفاهی مناسب به مسافران نوروزی نیز این موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

وی شناسایی و خدمات‌دهی به نیازمندان و فقرا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: باید به گونه کمک‌رسانی شود که افراد نیازمند در شب عید شرمنده خانواده خود نباشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان بوشهر اضافه کرد: مسئولان باید تلاش جدی برای تحقق و اجرای مصوبات سفر به استان بوشهر داشتند.

وی با تاکید بر بهره‌مندی مردم استان بوشهر از مصوبات سفر ادامه داد: اتصال بوشهر به شبکه ریلی کشور یکی از مهمترین مصوبات سفر دوم رئیس جمهور بود که باید جدی‌تر پیگیری و دنبال شود.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری جشن‌های شعبانیه تصریح کرد: فرهنگ مهدویت باید با برنامه ریزی مناسب و جامع نهادینه و ترویج شود و سبک زندگی مهدوی در دستور کار همگان باشد.

کد خبر 55938
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار