جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مقابل ناهنجاری‌ها و مفاسد بی‌تفاوت نباشیم
بوشهر- امام جمعه دیر گفت: همه منتظران امام زمان (عج) در راستای زمینه سازی ظهور در مقابل ناهنجاری‌ها و مفاسد نباید بی تفاوت باشند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه منتظران واقعی هم در بعد شخصی و هم اجتماعی برای ظهور زمینه سازی می‌کنند، اظهار داشت: انسان منتظر علاوه بر خودسازی با دگرسازی در راستای دولت کریمه امام زمان (عج) قدم برمی دارد.

امام جمعه دیر با تاکید بر لزوم همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: بعضی می‌گویند مفاسد اقتصادی رها شده و به موضوع عفاف و حجاب چسبیده‌اید که باید بگوییم هر موضوعی جای خود دارد، البته به مفاسد اقتصادی نیز رسیدگی شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه بدحجابی کار درستی نیست و یک نقص است که باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از همین افرادی که به ظاهر بدحجاب هستند در برنامه‌های دینی و مذهبی نیز حضور فعالی دارند و نباید به صرف نقصی که در زمینه حجاب دارند آنها را ضد دین و ضد انقلاب بخوانیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر خواستار کار کارشناسی و فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب شد و گفت: اکثریت جامعه ما زنان محجبه و مذهبی و انقلابی هستند که نباید صحنه را خالی کنند و انتظار است در اماکن عمومی و تفریحی مانند پارک‌ها و ساحل حضور چشمگیری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید با زبان خوش و برخورد مناسب همراه باشد، بیان داشت: باید مراحل و مراتب امر به معروف و نهی از منکر رعایت شود و اگر جایی نیاز به برخورد بود وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی است و نباید با اقدام نسنجیده بهانه به دست دشمن بدهیم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه ایستگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر در ساحل با حمایت بسیج و نیروی انتظامی مستقر شود، افزود: همه منتظران امام زمان (عج) در راستای زمینه سازی ظهور در مقابل ناهنجاری‌ها و مفاسد نباید بی تفاوت باشند.

کد خبر 55960
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار