پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
دانشگاهیان برای پیشرفت شهرستان گناوه همفکری کنند
بوشهر- فرماندار گناوه گفت: دانشگاهیان شهرستان گناوه علاوه بر پیگیری امورات و خواسته‌ها و مطالبات در زمینه پیشرفت بهتر شهرستان به مسئولان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح یکشنبه در نشست با دانشجویان، اساتید، دبیران تشکلهای دانشجویی دانشگاه پیام نور گناوه به مناسبت هفته جوان اظهار داشت: شهرستان گناوه پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است و تمام تلاش ما این است که به عنوان یک خدمتگزار در مسیر پیشرفت بیشتر این شهرستان گام برداریم.

فرماندار گناوه افزود: در جهت پیشرفت شهرستان از راهنمایی‌ها، نظرات و پیشنهادات دانشجویان و صاحبان خرد و اندیشه و مردم استقبال می‌کنیم و دست خود را برای یاری به سمت آنها دراز می‌کنیم.

وی بیان کرد: در طول بیش از یک سال عمر دولت سیزدهم، بسیاری از پروژه‌های راکد در سطح شهرستان دوباره فعال شده و بسیاری از خدمات نیز انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت: سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری بانوان، جاده گناوه - میشان، کمربندی گناوه و فاضلاب این بندر از عمده پروژه‌های راکدی بود که چندین سال راکد مانده بوده و در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و فعال شدند.

وی گفت: در هفته دولت و دهه فجر نیز پروژه‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شد که گام‌های مؤثری در گسترش و توسعه زیرساخت و پیشرفت شهرستان است.

وی گفت: از جمله پروژه‌های شهرستان پروژه کارخانه فولاد، طرح جامعه توسعه بندر، پرورش طیور، آبزیان، آسفالت معابر و کوچه‌های روستایی، اجرای پروژه‌های بهداشتی، ورزشی، آبخیزداری، گردشگری، فرهنگی و هنری و پروژه‌های بزرگ دیگری در شهرستان در حال اجرا است.

دانشگاهیان برای پیشرفت شهرستان گناوه همفکری کنند

فرماندار گناوه بیان کرد: اجرای همه این پروژه‌ها با همفکری، مطالعات و خرد جمعی و با در نظر گرفتن نیازمندی‌های شهرستان بوده است تا بتوان آنچه شایسته مردم این منطقه انجام شود.

صفری با بیان اینکه دانشجویان، اساتید و مربیان نیازها و ذائقه شهرستان را بشناسند و در این مسیر گام بردارند افزود: دانشگاهیان نیز باید کمک کنند تا دانشجویان در رشته‌های مورد نیاز شهر بیشتر وارد شوند و در این زمینه‌ها به کسب علم و دانش پردازند.

وی اضافه کرد: دانشگاهیان شهرستان گناوه علاوه بر پیگیری امورات و خواسته‌ها و مطالبات در زمینه پیشرفت بهتر شهرستان به مسئولان نظر دهی و همفکری و کمک کنند.

وی در زمینه تعطیلات و ارائه خدمات به گردشگران گفت: در زمینه تسهیلات تا کنون چندین جلسه برگزار و شرح وظایف کمیته‌ها گفته شده است و همه مسئولان در این زمینه در تلاش هستند.

وی گفت: شهرستان گناوه به دلیل موقعیت و ظرفیت هر سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است و برای میزبانی مطلوب و شایسته‌تر همه باید همکاری و کمک کنند تا بهترین خدمات در ایام تعطیل به هموطنان ارائه شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان نیروی محرک و نخبه جامعه هستند اضافه کرد: انتظار می‌رود در این ایام با نوآوری و ابتکار، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی در جهت معرفی فرهنگ غنی منطقه و شهرستان تدارک ببینند و مشارکت کنند.

در این نشست هم اندیشی دانشجویان و نماینده دانش آموزان و همچنین اساتید و مربیان دانشگاه پیام نور سوالات و خواسته‌های خود در زمینه مختلف در شهرستان گناوه را مطرح کردند و فرماندار گناوه به سوالات دانشجویان و اساتید پاسخ داد.

کد خبر 55994
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار