شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان کنگان آغاز شد
بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کنگان گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان کنگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم رستگار صبح چهارشنبه در این آئین گفت: هدف از اجرای این طرح تشدید نظارت‌ها بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها و اماکن اقامتی، پارک‌ها، مدارس کل شهرستان کنگان جهت تأمین سلامت عمومی و امنیت غذایی شهروندان و مهمانان نوروزی است.

وی ادامه داد: بازرسی‌های کاربردی در راستای حفظ سلامت شهروندان بخصوص در ایام پیش از تعطیلات و تعطیلات نوروزی مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم در ارتقای سلامت شهرمان نقش مؤثری داشته باشیم و با مدیریت صحیح و عزم راسخ به شاخص‌های مطلوب دسترسی پیدا کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در این آئین گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی برای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان از امروز ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت که وظیفه نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی را بر عهده دارند.

محمود میرحاجی اضافه کرد: این طرح با همکاری دیگر اداره‌های ذی ربط اجرا شده و نظارت‌ها از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موضوع را به کارشناسان سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشتی با شماره ۱۹۰ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 56109
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار