جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

خارگ ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین منصور نژاد مسؤل دفتر نمایندگی وی فقيه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله جزیره خارگ در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مردم ولایتمدار و شریف جزیره خارگ تبریک و تهنیت گفت .

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله جزیره خارگ متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین منصور نژاد به مناسبت حلول ماه‌ مبارک رمضان به شرح زير است .

 

"بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

ماه رمضان همان ماه‏ است که در آن، قرآن فرو فرستاده شده است، کتابى‏ که مردم را راهبر، و متضمّن‏ دلایل آشکار هدایت، و میزان‏ تشخیص حق از باطل است. (سوره بقره آیه 185)

ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی خالصانه به درگاه خالق بی همتا، ماه خدا، ماه قرآن، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی و ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

رمضان ماهي است كه تمام زمينه هاي معنوي به منظور گرايش به ارزش هاي متعالي، براي اقشار مختلف جامعه فراهم است. نهايت لطف خداوند در اين ماه شامل انسانها مي شود، لطف همين بس كه خداوند متعال در ماه رمضان يك شب را به آدمي داده كه برتر از هزار ماه است، در شب قدر درهاي آسمان بيش از هر زمان بر روي انسانها باز است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت حلول ماه خلوص و بندگی، رمضان المبارک، بر خود لازم می دانم که فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به تمامی مردم ولایتمدار جزیره خارگ تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت نمایم.

کد خبر 56330

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار