یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
مسئولان استان بوشهر تکریم مردم و رفع مشکلات را در اولویت قراردهند
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر مردمی مهربان دارد و انتظار می‌رود مسئولان استان نیز تکریم مردم و رفع مشکلات را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در نشست با مسئولان مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: نظام اسلامی، حکومت خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت ایجاد ارتباط مهربانانه مسئولان با مردم اضافه کرد: مسئولان وعده توخالی و پوچ به مردم ندهند و در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخ قانع کننده داده شود.

امام جمعه بوشهر خدمات‌دهی به مردم را بسیار مهم دانست و بیان کرد: خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم از هر عبادت نزد خداوند متعال بالاتر است.

وی با بیان اینکه نخستین میز خدمت مسئولان در این استان در سال ۹۱ راه‌اندازی شد افزود: میز خدمت در دولت آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر افزایش یافته و تداوم راه‌اندازی میز خدمت در محافل گوناگون از جمله نماز جمعه یک ضرورت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ارتباط کارآمد و شفاف با مردم را فلسفه مدیریت در نظام اسلامی دانست و گفت: در این راستا با حضور مسئولان و مدیران در محافل گوناگون از جمله مساجد پیوند و ارتباط مسئولان و مدیران با مردم بیشتر شود.

وی با بیان اینکه مسئولان به عنوان ملجا و پناهگاه مردم محسوب می‌شوند افزود: پیگیری نامه‌های مردم در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر پیگیری و اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه بوشهر گره‌گشایی از مشکلات مردم را فلسفه مدیریت در نظام اسلامی دانست و گفت: در این راستا با حضور مسئولان و مدیران در محافل گوناگون از جمله مساجد پیوند و ارتباط مسئولان و مدیران با مردم بیشتر شود.

حکمرانی را منظومه به هم پیوسته مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: حکمرانی بدون توجه به مردم سبب هرج و مرج می‌شود از این نظر فلسفه حکمرانی مدیریت کارآمد مردمی و ایجاد بستر برای پیشرفت اجتماعی و شخصی بر اساس دانش و عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اساس نظام اسلامی را بر پایه مدیریت مردم و خدمتگزاری به جامعه هدف برای پیشرفت بر اساس دانش و تحقق عدالت اعلام کرد و افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت و کار این مجموعه مدیریت و ارتباطات مردمی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر توجه آموزش مدیران و مسئولان در توجه به مردم سالاری دینی تصریح کرد: ارتباط بیشتر مردم با مسئولان زمینه راهگشا و حل مشکلات گوناگون از جمله مسائل اجتماعی را فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ارتباط کارآمد مسئولان با مردم سبب حل مشکلات می‌شود خاطر نشان کرد: توجه به حل مشکلات مردم نشان از کارآمدی نظامی اسلامی در راستای مردم‌داری است.

وی احترام و تکریم مردم از سوی مسئولان و مدیران را یکی از محورهای منظومه ارتباطی دانست و ادامه داد: بوشهر، استان مهربانی‌ها و تکریم و محبت است از مسئولان انتظار می‌رود همانند مردم استان بوشهر تکریم متقابل برای حل مشکلات مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 56810
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار