شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
۴۱ فقره تخلف مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در دشتی ثبت شد
بوشهر- رئیس دامپزشکی شهرستان دشتی گفت: ۴۱ فقره تخلف مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در دشتی ثبت شد.

احمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری با همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف و نیرو انتظامی تعداد ۱۸ فقره گشت مشترک نظارتی بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: انجام گشت‌های مشترک از جمله عملیات‌های نظارتی - بهداشتی بسیار مهم و مؤثر است که برگزاری آن با سایر ادارات مرتبط می‌تواند بر مؤثر بودن روند نظارت‌ها تأثیر چشمگیری داشته و ادارات با انجام وظایف تخصصی خود به پوشش تکمیلی نظارت‌ها کمک می‌کنند.

ایزدی ادامه داد: در شهرستان دشتی هماهنگی بسیار خوبی بین ادارات نظارتی وجود داشته و با برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۲ نیز چنین گشت‌هایی به صورت منظم انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی دارای بیش از ۱۰۰ مرکز عرضه فرآورده خام دامی است که در سال ۱۴۰۱ بیش از سه هزار بازدید از مراکز عرضه صورت پذیرفته و ۴۱ فقره موارد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده است.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را صرفاً از مراکز مجاز عرضه تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موارد را به دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 56830
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار